Și tu poți să lucrezi alături de noi!
Ceea ce construim la Verida Credit este o echipă care caută excelență. Abordarea prietenoasă și deschisă, profesionalismul și inițiativa sunt principalele valori după care ne ghidăm acțiunile și pe baza cărora am construit o echipă unită.
Știm că nimic din tot ce ne-am propus nu este posibil fără dedicarea oamenilor. Pe lângă grija față de produse și față de relația cu clienții noștri, grija față de colegi este una din pricipalele noastre preocupări.
Ne asigurăm că primim în echipă cei mai potriviți oameni pentru activitatea pe care urmează să o desfășurăm, le dăm resursele și pregatirea de care au nevoie și, mai ales, le dăm libertate de acțiune și încredere.
Credem că un angajat este fericit și aduce valoare companiei în care lucrează dacă face ceea ce îi place. Aceasta este principala rațiune pe baza căreia ne selectăm angajații. Fiecare om are o anumită vocație și poate fi torța care îi luminează calea profesională.
Verida Credit vă oferă șansa de a vă alatură unei echipe de specialiști cu o experiență de peste 10 ani în acordare de credite imobiliare.
Posturi disponibile
Administrator Credite
Descrierea postului - Principalele responsabilități
Principalele responsabilitati:
- Raportare
- Intocmirea documentatiei necesare in relatia cu finantatorii interni si externi
- Administrare credite
- Generare contracte de credit si contracte accesorii
- Autorizare virare credite
- Monitorizarea politelor de asigurare aferente creditelor acordate
- Contactarea clientilor din portofoliu in vederea reinnoirii politelor de asigurare
- Intocmirea de notificari/instiintari privind politele de asigurare catre clienti
Cerinte:
- Experienta minim 1 an in domeniul financiar
- Absolvent studii superioare
- Foarte bune abilitati de lucru cu calculatorul (Microsoft Office – Word, Excel, Power Point, Outlook)
- Cunoasterea limbii engleze (nivel mediu)
- Nivel ridicat de atentie si concentrare, bune abilitati analitice, persoana organizata