Întrebări Frecvente

1. Cum se poate obține o transă suplimentară?

Dacă sunteți client Verida și aveți nevoie de o sumă suplimentară , este suficient să luați legătura direct cu un consilier Verida prin intermediul CHAT-ului sau să ne contactați la telefon 021 308 33 11.

2. Care este contul în care se achită ratele lunare?

Rata creditului Verida se achită în contul deschis la Raiffeisen Bank RO83 RZBR 0000 0600 1594 8415;

3. Cum modific adresa de corespondență?

Prin completarea formularului de Modificare adresă corespondență, semnarea acestuia și transmiterea pe adresa de email contact@verida.ro, aceasta va fi modificată imediat.

4. Unde se achită asigurarea obligatorie și cea facultativă a imobilului?

Verida, pe langă activitatea principală de acordare de credite imobiliare, desfăsoară și activitatea de bancassurance, care presupune intermedierea produselor de asigurare complementare produselor sale de creditare. Astfel, vă putem facilita achitarea și încheierea polițelor de asigurare, persoană de contact:

Alexandra Dobre

Agent asigurări

Telefon: 021 302 38 00

Email: alexandra.dobre@verida.ro

Vă recomandăm să încheiați polița de asigurare doar la societățile autorizate, cum ar fi:

  • GENERALI ASIGURARI
  • ALLIANZ ȚIRIAC ASIGURĂRI
  • OMNIASIG
5. În caz de daună în imobilul ipotecat către Verida, cum se procedează? Cui mă adresez?

Dacă aveți o daună în imobil ( Inundație de la vecini, o țeavă din apartament s-a spart), trebuie să contactați un inspector de la societatea de asigurări la care ați încheiat polița de asigurare.

Datele de contact le aveți atât în cuprinsul contractului încheiat cu societatea de asigurări cât și pe site-ul acestora.

După ce se va face inspecția imobilului, se va stabili cuantumul daunei, care va fi virat în contul dumneavoastră.

6. Eliberarea acordurilor de închiriere/comodat/parcelare/vânzare/renovare

În funcție de solicitarea dumneavoastră, completați și semnați formularul specific și îl trimiteți către departamentul de relații clienți, pe adresa de e-mail contact@verida.ro .

  • Taxele aferente serviciilor suplimentare solicitate se încadrează într-un maxim de 600 lei. Se aplică discount în funcție de solicitarea dumneavoastră.
7. Care este procedura pentru o plată anticipată parțială?

Este necesară completarea formularului pentru plată anticipată și transmiterea acestuia la Verida prin poștă, fax sau email..

În urma plății anticipate veți putea opta între diminuarea ratei lunare sau diminuarea perioadei de creditare.

În vederea procesării cererii de rambursare anticipată este necesar ca suma pe care intenționați să o rambursați să fie depozitată în contul Verida.

Ulterior primirii cererii de plată anticipată, se va transmite un plan de rambursare pe e-mail.

8. Care este procedura pentru vânzarea imobilului?

Pentru a vinde imobilul, întrucât acesta este ipotecat către Verida, veți avea nevoie de acordul nostru în scris.

În cazul în care cumpărătorul achita pretul imobilului cu plata numerar, dumneavoastră veți completa formularul de solicitare a acordului de vânzare cât și cel pentru lichidare a creditului. Eliberarea adeverinței de lichidare se face în max. 5 zile calendaristice de la lichidarea creditului.

În cazul în care cumpărătorul contractează un credit de la o altă bancă pentru achitarea prețului vom avea nevoie de o adresă din partea băncii respective.

După achitarea integrală a soldului creditului de către cumpărător, vă vom elibera o adresă de lichidare a creditului, una de renunțare la cesiunea poliței în favoarea Verida și vom proceda la radierea ipotecii Verida din Cartea Funciară.

9. Cum se procedează cu radierea ipotecii?

În cazul în care creditul Verida a fost lichidat, vom începe procesul de radiere a ipotecii Verida din Cartea Funciară și se va desfasura după cum urmează:

  • Biroul Notarial Public agreat Verida, va înainta către Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară o cerere de eliberare a Extraselor de Informare;
  • După eliberarea Extrasului de Informare , Verida va emite declarația de radiere a ipotecii în format autentic în prezența unui notar public;
  • Ulterior, notarul public va depune la Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară documenția privind radierea ipotecii.
10. Cum intru în contact cu departamentul de relații clienți?

Pentru orice informație sau solicitare puteți discuta cu un consilier din departamentul de relații clienți la numărul de telefon 021 308 33 11 sau pe adresa de e-mail contact@verida.ro .

11. Programul de lucru Verida:
  • Luni - Vineri 09.00 - 18.00
Contactează-ne