Intrebari frecvente

Informatii pentru clienti existenti 

  1. Cum se poate obtine o transa suplimentara? 
  • Daca sunteti client Verida si aveti nevoie de o suma suplimentara , este suficient sa luati legatura direct cu un consilier Verida prin intermediul CHAT-ului sau sa ne contactati la telefon 021 308 33 11.
  1. Care este contul in care se achita ratele lunare?
  • Rata creditului Verida se achita in contul deschis la Raiffeisen Bank RO83 RZBR 0000 0600 1594 8415;
  1. Cum modific adresa de corespondenta?
  • Prin completarea formularului de Modificare adresa corespondenta (disponibil aici), semnarea acestuia si transmiterea pe adresa de email contact@verida.ro , aceasta va fi modificata imediat.
  1. Unde se achita asigurarea obligatorie si cea facultativa a imobilului?
  • Verida Credit, pe langa activitatea principala de acordare de credite imobiliare, desfasoara si activitatea de bancassurance, care presupune intermedierea produselor de asigurare complementare produselor sale de creditare. Astfel, va putem facilita achitarea si incheierea politelor de asigurare.
  • Va recomandam sa incheiati polita de asigurare doar la societatile autorizate, cum ar fi:
    • GENERALI ASIGURARI
    • ALLIANZ TIRIAC ASIGURARI
    • UNIQA ASIGURARI (fosta UNITA)
  1. In caz de dauna in imobilul ipotecat catre Verida, cum se procedeaza? Cui ma adresez?
  • Daca aveti o dauna in imobil ( Inundatie de la vecini, o teava din apartament s-a spart), trebuie sa contactati un Inspector de la societatea de asigurari la care ati incheiat polita de asigurare.
  • Datele de contact le aveti atat in cuprinsul contractului incheiat cu societatea de asigurari cat si pe site-ul acestora.
  • Dupa ce se va face inspectia imobilului, se va stabili cuantumul daunei, care va fi virat in contul dumneavoastra.
  1. Eliberarea acordurilor de inchiriere/comodat/parcelare/vanzare/renovare

In functie de solicitarea dumneavoastra, completati si semnati formularul specific din rubrica “Formulare” si il trimiteti catre departamentul de relatii clienti, pe adresa de e-mail contact@verida.ro .

  • Taxele aferente serviciilor suplimentare solicitate se incadreza intr-un maxim de 600 lei. Se aplica discount in functie de solicitarea dumneavoastra.
  1. Care este procedura pentru o plata anticipata partiala?
  • Veti completa formularul pentru plata anticipata (disponibil aici), pe care il veti transmite catre Verida pana la prima scadenta.
  • In urma platii anticipate veti putea opta intre diminuarea ratei lunare sau diminuarea perioadei de creditare;
  • Suma mentionata in cerere, va trebui sa fie disponibila in cont la scadenta(1 a lunii);
  • Ulterior primirii cererii de plata anticipata, se va transmite un plan de rambursare pe e-mail.

Incepand cu 30.09.2016, urma platii anticipate, clientul poate opta intre:

  • diminuarea ratei lunare;
  • diminuarea perioadei de creditare;
  • diminuarea ratei lunare si diminuarea perioadei de creditare;
  1. Care este procedura pentru vanzarea imobilului?
  • Pentru a vinde imobilul, intrucat acesta este ipotecat catre Verida, veti avea nevoie de acordul nostru in scris.
  • In cazul in care cumparatorul achita pretul imobilului cu plata numerar, dumneavoastra veti completa formularul de solicitare a acordului de vanzare (disponibil aici) cat si cel pentru lichidare a creditului (disponibil aici). Eliberarea adeverintei de lichidare se face in max. 5 zile calendaristice de la lichidarea creditului.
  • In cazul in care cumparatorul contracteaza un credit de la o alta banca pentru achitarea pretului vom avea nevoie de o adresa din partea bancii respective.
  • Dupa achitarea integrala a soldului creditului de catre cumparator, va vom elibera o adresa de lichidare a creditului, una de renuntare la cesiunea politei in favoarea Verida si vom proceda la radierea ipotecii Verida din Cartea Funciara.
  1. Cum se procedeaza cu radierea ipotecii?

In cazul in care creditul Verida a fost lichidat, vom incepe procesul de radiere a ipotecii Verida din Cartea Funciara si se va desfasura dupa cum urmeaza:

  • Biroul Notarial Public agreat Verida, va inainta catre Oficiul de Cadastru si Publicitate Imobiliara o cerere de eliberare a Extraselor de Informare;
  • Dupa eliberarea Extrasului de Informare , Verida Credit IFN va emite declaratia de radiere a ipotecii in format autentic in prezenta unui notar public;
  • Ulterior, notarul public va depune la Oficiul de Cadastru si Publicitate Imobiliara documentia privind radierea ipotecii.
  1. Cum intru in contact cu departamentul de relatii clienti?
  • Pentru orice informatie sau solicitare puteti discuta cu un consilier din departamentul de relatii clienti la numarul de telefon 021 308 33 11 sau pe adresa de e-mail contact@verida.ro .
  1. Programul de lucru Verida:
  • L-V 09-18.00