Si tu poti sa lucrezi alaturi de noi!

Ceea ce construim la Verida Credit este o echipa care cauta excelenta. Abordarea prietenoasa si deschisa, profesionalismul si initiativa sunt principalele valori dupa care ne ghidam actiunile si pe baza carora am construit o echipa unita.

Stim ca nimic din tot ce ne-am propus nu este posibil fara dedicarea oamenilor. Pe langa grija fata de produse si fata de relatia cu clientii nostri, grija fata de colegi este una din pricipalele noastre preocupari.

Ne asiguram ca primim in echipa cei mai potriviti oameni pentru activitatea pe care urmeaza sa o desfasuram, le dam resursele si pregatirea de care au nevoie si, mai ales, le dam libertate de actiune si incredere.

Credem ca un angajat este fericit si aduce valoare companiei in care lucreaza daca face ceea ce ii place. Aceasta este principala ratiune pe baza careia ne selectam angajatii. Fiecare om are o anumita vocatie si poate fi torta care ii lumineaza calea profesionala.

Verida Credit, institutie financiar nebancara, va ofera sansa de a va alatura unei echipe de specialisti, cu o experienta de peste 9 ani in acordare de credite imobiliare.

Daca vrei sa te alaturi echipei Verida, verifica posturile disponibile mai jos si trimite CV-ul tau la adresa cariere@verida.ro.

Post deschis: Administrator Credite

Descrierea postului:

Principalele responsabilitati:

  • Raportare
  • Intocmirea documentatiei necesare in relatia cu finantatorii interni si externi
  • Administrare credite
  • Generare contracte de credit si contracte  accesorii
  • Autorizare virare credite
  • Monitorizarea politelor de asigurare aferente creditelor acordate
  • Contactarea clientilor din portofoliu in vederea reinnoirii politelor de asigurare
  • Intocmirea de notificari/instiintari privind politele de asigurare catre clienti

Cerinte:

  • Experienta minim 1 an in domeniul financiar
  • Absolvent studii superioare
  • Foarte bune  abilitati de lucru cu calculatorul (Microsoft Office – Word, Excel, Power Point, Outlook)
  • Cunoasterea limbii engleze (nivel mediu)
  • Nivel ridicat de atentie si concentrare, bune abilitati analitice, persoana organizata

Daca esti o persoana responsabila si onesta, si doresti sa faci parte din echipa Verida Credit, in cadrul Departamentului Risc-Back Office, pe postul de Administrator Credite, trimite CV-ul pe adresa cariere@verida.ro

Post deschis: Ofiter Relatii cu Clientii

Principalele responsabilităţi

  • Preia si se ocupa direct, sau prin implicarea departamentelor responsabile, de solutionarea diversele solicitari primite de la clientii existenti / potentiali, cu respectarea termenelor stabilite prin procedurile interne;
  • Raspunde diverselor intrebari adresate de catre clientii existenti sau potentiali (telefon / email / intalniri cu clientii la sediul societatii);
  • Pregateste si trimite acorduri, adrese, notificari, etc emise de societate catre clientii sai ;
  • Actualizeaza informatiile clientilor in sistemul informatic si arhiveaza electronic si fizic documentele in legatura cu cererile clientilor, conform procedurii de arhivare;
  • Realizeaza rapoarte catre management si/sau ale departamente cu privire la activitatea aferenta departamentului Relatii Clienti

Abilitati cerute de post

  • Foarte bune abilitati de comunicare, relationare si negociere ;
  • Flexibilitate; deschidere la sugestii, gandire pozitiva;
  • Bune abilitati matematice;
  • Buna organizare, spirit de initiativa, proactivitate, dorinta de perfectionare continua;
  • Interes pentru maximizarea satisfactiei clientilor externi si interni;
  • Experienta minim 2 ani in relatii clienti sau vanzari;
  • Bune cunostinte de excel si word;
  • Studii superioare;

Oferta  

  • Posibilitati de promovare si afirmare profesionala
  • Mediul placut si profesionist